MÜŞTERİ DENEYİMİ EĞİTİMİ PROGRAMI 13.12.2023 - 29.12.2023
Bu eğitim programı, müşteri deneyimi yönetiminin etkili bir şekilde nasıl gerçekleştirileceğini öğretir ve uygulamalarla destekler. Bu sayede müşteri kaybı azalır, yeni müşteri edinme maliyeti düşer, müşteri yaşam boyu değeri artar ve organik müşteri kazanımı gibi birçok avantaj elde edilir. Çünkü ticaretin merkezinde müşteri yer alır. Doğru müşteri segmentlerinin ihtiyaçlarını anlamak ve müşteri tercihlerini doğru okuyarak müşteriyi memnun edece...
Müşteri Deneyimi Eğitim Programı
13 -29 Aralık 2023
Müşteri deneyimi eğitim programı, işletmenizin müşterilerle daha olumlu ve tatmin edici bir etkileşim sağlamasına yardımcı olacak önemli bir iletişim aracıdır.
Müşteri merkezli bir yaklaşım, şirketlerin müşterilerini ve pazarlarını daha iyi anlama ve bu bilince dayalı olarak hareket etme sorumluluğunu taşıdığı bir iş stratejisi olarak kabul edilir. Her organizasyonun temel amacı, müşteri ihtiyaçlarını karşılamak, sorunları çözmek ve talepleri yerine getirmektir. Bu amacı gerçekleştirmek için, müşterinin perspektifini anlamak ve müşteri geri bildirimlerine kulak vermek önemlidir. Bu bağlamda, tüm çalışanlar aynı müşteri hakkında konuşmalı, tasarımlar, ürünler, hizmetler ve diğer tüm unsurlar müşteri odaklı olarak tasarlanmalıdır. Müşteriyi merkeze alarak, organizasyonun tüm faaliyetlerinin müşteri ihtiyaçlarına uygun şekilde şekillenmesi başarının anahtarıdır.
Bu noktada başarı kavramı, müşteri deneyimi yönetimi tarafından aydınlatılmaktadır. Müşteri deneyimi, müşterilerinizin markanıza verdikleri toplam değeri en üst düzeye çıkarmak için tüm müşteri temas noktalarındaki ilişkileri bilimsel ve sanatsal bir şekilde yönetmeyi içerir. Müşteri deneyimi yönetiminde ilk adım, doğru müşteri segmentlerini tanımlamaktır. Bu, pazar analizi yaparak, müşteri deneyim haritasını çıkararak ve müşteriyle derinlemesine etkileşimde bulunarak gerçekleştirilmelidir.
Bu eğitim programı, müşteri deneyimi yönetiminin etkili bir şekilde nasıl gerçekleştirileceğini öğretir ve uygulamalarla destekler. Bu sayede müşteri kaybı azalır, yeni müşteri edinme maliyeti düşer, müşteri yaşam boyu değeri artar ve organik müşteri kazanımı gibi birçok avantaj elde edilir. Çünkü ticaretin merkezinde müşteri yer alır. Doğru müşteri segmentlerinin ihtiyaçlarını anlamak ve müşteri tercihlerini doğru okuyarak müşteriyi memnun edecek deneyimi tasarlamak ve müşteri etrafındaki tüm unsurları düşünmek başarıyı getirir. Bu eğitimle birlikte, başarılı bir müşteri deneyimi tasarımı ve yönetimi pratiğini öğrenip iş uygulamalarında kullanabileceksiniz.
Hedef Kitle: Bu eğitim programı, müşteri deneyimi odaklı yaklaşımı benimsemek, müşteri memnuniyetini artırmak, müşteri sadakatini güçlendirmek ve organizasyon içinde müşteri odaklı bir kültürü teşvik etmek isteyen geniş bir hedef kitleyi hedeflemektedir.
Eğitime İlişkin Bilgiler:
● Eğitim süresinde gerçekleştirilecek atölye çalışmaları birbirini takip ederek bir proje niteliği kazanacaktır. Projeyi bitiren ve sunan herkes başarı sertifikası almaya hak kazanacaktır.
● Eğitim süresinde devam eden mikro iletişim grupları üzerinden yapılan dersleri destekleyici mikro eğitim içerikleri paylaşılacaktır.
Program İçeriği:
- - Müşteriyi Derinlemesine Anlama
- - Segmentasyondan Personaya Yolculuk
- - Davranış Temelli Müşterinin Okunması
- - Davranış Üzerinde Yaşam Döngüsüne Geçiş
- - Müşteri Deneyim Yolculuğuna Giriş ve Derinleşme
Gökhan Avcı, Stratejik ve Dijital Pazarlama, Ürün Yönetimi Uzmanı
1985 yılında Aydında doğdu. İlk öğretim ve lise öğrenimini Aydında tamamladıktan sonra lisans eğitimi için 2002 yılında İstanbul'a geldi. Yıldız Teknik üniversitesi mimarlık bölümünü bitirdikten sonra kısa bir süre mimar olarak çalıştıktan sonra mimarlık kariyerine son verdi. Bu süre zarfında sürdürülebilirlik ve kentsel antropoloji konuların çeşitli üniversiteler ve sivil toplum kuruluşları ile çalışmalar yürüttü. Takibinde yüzünü dijital dünyaya dönerek 2010 yılında e-ticaret ve dijital pazarlama dünyasına hızlı bir giriş yaptı. Ofix.com başta olmak üzere 10dan fazla dijital projenin kurulması 30dan fazla projenin de danışmanlık süreçlerinde sayısız pazarlama kampanyasında yer aldı.
Stratejik pazarlama, e-ticaret, dijital pazarlama ve ürün yönetimi konusunda İstanbul üniversitesinde ders veriyor ve Harvard Business Review başta olmak üzere çeşitli blog ve yayınlarda içerik üretiyor.
Ücret ve Kayıt:
Eğitime katılım ücretlidir.
İSO Üyesi: 5.000 TL
Katılımcı: 5.500 TL
Web sitemizden online kayıt alınmaktadır.
Ödeme kredi kartı ile kayıt sırasında online olarak veya banka havalesi ile yapılabilmektedir. Ödeme bilgileri girilmeden kayıt tamamlanmamaktadır.
Kayıt sonrası, bir kayıt onay e-postası ve ayrıca KDV mükellefi olmadığımız için makbuz veya fatura kesemediğimizden, muhasebe işlemlerinizde kullanabilmeniz amacıyla oluşturulan ödeme yazısını içeren bir e-posta, kayıt sırasında vereceğiniz e-posta adresine otomatik olarak gönderilecektir.
Banka havalesi için hesap bilgileri:
Hesap Sahibi: İstanbul Sanayi Odası
IBAN No: TR25 0006 4000 0011 0111 5690 56 (İŞ BANKASI)
Açıklama olarak Müşteri Deneyimi Eğitim Programı yazılması gerekmektedir.
Banka Havalesi ile ödeme yapacak katılımcıların dikkatine:
Banka havalesi ile ödeme yapan katılımcıların, öncelikle kontenjan durumunu kontrol etmeleri ve ödeme sonrası dekontlarını e-posta ([email protected]) / faks ile tarafımıza iletmesi, ardından kayıt olması gerekmektedir. Online kayıt yapmaksızın sadece ücretin yatırılmış olması, eğitime kaydın gerçekleştirildiği anlamına gelmemektedir. Ödeme bilgileri girilip kayıt tamamlanmadan kaydınız bize ulaşmamaktadır.
DIĞER ETKİNLİKLER
-
Fildişi Sahili - “Fildişi Sahili: İnşaat Sektörü”
21.11.2024 14:00 -
Ticaret Bakanlığı İhracat Süreçleri ve Devlet Destekleri Eğitim Programı 14/11/2024
14.11.2024 09:30 -
Güney Afrika - "Güney Afrika: Mobilya Sektörü”
14.11.2024 04:00 -
Ticaret Bakanlığı İhracat Süreçleri ve Devlet Destekleri Eğitim Programı 13/11/2024
13.11.2024 14:00 -
Ticaret Bakanlığı İhracat Süreçleri ve Devlet Destekleri Eğitim Programı 12/11/2024
12.11.2024 14:00 -
Kamboçya - “Kamboçya Pazarına Giriş”
07.11.2024 10:30 -
Almanya - “Almanya: E-Ticaret Ekosistemi ve Fırsatlar”
05.11.2024 14:00 -
Elektronik Sohbet Toplantıları-Ekim 2024 / 5
31.10.2024 14:00 -
Elektronik Sohbet Toplantıları-Ekim 2024 / 4
24.10.2024 16:30 -
Elektronik Sohbet Toplantıları-Ekim 2024 / 3
17.10.2024 16:30