Page 29 - Zonguldak TSO - Kalite El Kitabı
P. 29

TS EN ISO 9001:2015
                                  Doküman No            İlk Yayın Tarihi    Revizyon No/Tarihi        Sayfa
                                       KEK                01.05.2017               00/00               28/36


       8. OPERASYON
       8.1 Operasyonel Planlama ve Kontrol

       ZTSO’  da  hizmet  gerçekleştirilmesinin  planlanmasında  prosesler  ve  kayıtlar  belirlenmekte  ve  sürekli
       iyileştirme  prensibi  çerçevesinde  geliştirilmeleri  sağlanmaktadır.  Prosese  özel  kalite  hedefleri  (PL  01),
       performans kriterleri ve görev tanımları (GR 01-22) belirlenmektedir. Ayrıca, hizmetlerin yerine getirilmesine
       yönelik prosedürler ve talimatlar, hizmet gerçekleştirme detayları ile hizmet performansının ölçülmesi, kontrolü
       ve geçerliliğine dair hususlar tanımlanmakta ve gerekli kaynaklar sağlanmaktadır.

       8.2 Ürün ve Hizmetler İçin Şartlar
       8.2.1 Müşteri ile İletişim

       ZTSO, üyeleri ile olan iletişimini etkin bir şekilde yönetebilmek için Üye İlişkileri Politikasını (PO 06 )
       oluşturmuştur. Üyelerine hizmet bilgisi dahil her türlü bilgiyi, uygun iletişim araçları ile iletebilmekte ve üye
       ihtiyaç ve beklentilerini de düzenli bir şekilde toplayabilmektedir.

       Üye şikayetlerine önem veren ZTSO üye şikayetlerini etkin bir şekilde yönetebilmek için Üye Memnuniyeti
       Ölçme Talimatı ( TL 05) oluşturmuştur.

       Dış Müşteriler, ZTSO' dan 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu kapsamında dilekçe, mail ve sözlü
       müracaat ile istedikleri bilgileri Kanun ve Tüzük hükümleri çerçevesinde İlgili Servisten/Genel Sekreterlikten
       alabilirler.

       ZTSO, zonguldağın gelişimi için kamuoyu oluşturmak amacı ile kamusal faydayı ön planda tutarak üyelerinin
       talep ve istekleri doğrultusunda uyguladığı basın yayın faaliyetlerini Haberleşme Politikası’nda (PO 07 )
       belirlemiştir.

       8.2.2 Ürün ve Hizmetler İçin Şartların Tayin Edilmesi

       ZTSO müşterilerine hizmet sunma faaliyetlerini, 5174 Sayılı Kanunun 4. maddesindeki esaslar çerçevesinde ve
       diğer birincil ve ikincil mevzuat kapsamında ve ilgili proseslerde belirtilen çerçevede yürütmektedir.

       8.2.3 Ürün ve Hizmetler İçin Şartların Gözden Geçirilmesi

       8.2.3.1 Ürün ve Hizmetler İçin Şartların Karşılanabilme Yeteneğinin Güvence Altına Alınması

       ZTSO’da sunulan hizmetlerin şartları karşılayabilme yeteneği, Kalite El Kitabının 8.2.2 maddesinde sayılan ve
       TOBB mevzuat kapsamında güvence altına alınmıştır.

       8.2.3.2 Sunulan Ürün ve Hizmetler ile İlgili Dokümante Edilmiş Bilginin Muhafazası

       ZTSO’da  sunulan  hizmetler  ile  ilgili  dokümante  edilmiş  bilginin  muhafazası,  Dokümante  Edilmiş  Bilgiye
       Yönelik Faaliyetler Prosedürü (PR 01) çerçevesinde yapılmaktadır.

       8.2.4 Ürün ve Hizmetler İçin Şartların Değişmesi

       Hizmet talebinde değişiklik olması durumunda ilgili birimler değişiklik hakkında bilgilendirilir ve talep
       mevzuata uygun olarak gerçekleştirilir.
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34