Page 28 - Zonguldak TSO - Kalite El Kitabı
P. 28
TS EN ISO 9001:2015
Doküman No İlk Yayın Tarihi Revizyon No/Tarihi Sayfa
KEK 01.05.2017 00/00 27/36
Diğer kamu Oda'ya ulaşan
kurum ve yazıların ilgili İlgili Yazı çerçevesinde
X X kuruluşlarından Gelen yazı konu başlıkları servislere ZTSO Personeli, yazılı, mail veya faks Tüm Servisler
Üye veya Halk
gelen iletilmesinden yoluyla
yazışmalar itibaren
Basın Yayın ve
ZTSO Personeli,
X Aylık Bültenler Oda'nın önemli haberleri 2 ayda bir Üye veya Halk E-Bülten, Web Sitesi Halkla İlişkiler,
Bilgi İşlem Servisi
7.5 Dokümante Edilmiş Bilgi
7.5.1 Genel
ZTSO’ da Kalite Yönetim Sistemi, Kalite El Kitabının 4.4.1 maddesinde kapsamı belirtildiği üzere, Standartta
istenen ve ZTSO’da belirlenen dokümante edilmiş bilgiyi içerecek şekilde oluşturulmuştur.
7.5.2 Oluşturma ve Güncelleme
ZTSO dokümante edilmiş bilginin oluşturulması ve güncellenmesinde uyulması gereken kurallar, Dokümante
Edilmiş Bilgiye Yönelik Faaliyetler Prosedürü (PR 01) altında belirlenmiştir.
7.5.3 Dokümante Edinilmiş Bilginin Kontrolü
7.5.3.1 Dokümante Edilmiş Bilginin Kontrolünün Güvence Altına Alınması
ZTSO, dokümante edilmiş bilginin kontrolünü güvence altına almaya yönelik olarak izlenmesi gereken yöntem
ve usuller, Dokümante Edilmiş Bilgiye Yönelik Faaliyetler Prosedürü (PR 01) ile belirlenmiştir.
7.5.3.2 Dokümante Edilmiş Bilginin Kontrolü İçin Yürütülecek Faaliyetler
ZTSO, dokümante edilmiş bilginin kontrolü için yürütülecek faaliyetler ve dokümante edilmiş bilgiye erişim ve
değiştirme yetkilendirmeleri, Dokümante Edilmiş Bilgiye Yönelik Faaliyetler Prosedürü (PR 01) ile
belirlenmiştir.
Referanslar:
Kalite Politikası (PO 01)
Kalite Hedefleri (PL 01)
YGG Raporu (FR 02)
Dokümante Edilmiş Bilgiye Yönelik Faaliyetler Prosedürü (PR 01)
Düzeltici Faaliyetler Formu (FR30),
Performans Raporları (FR 26)
Yetkinlik Formu (FR 09)
İletişim Formu (FR 01)
İletişim Talimatı (TL 18)