Page 32 - Zonguldak TSO - Kalite El Kitabı
P. 32

TS EN ISO 9001:2015
                                  Doküman No            İlk Yayın Tarihi    Revizyon No/Tarihi        Sayfa
                                       KEK                01.05.2017               00/00               31/36






       8.7 Uygun Olmayan Çıktının Kontrolü

       8.7.1 Şartlara Uygun Olmayan Çıktının Tanımlanması ve Kontrol Altında Bulundurulması

       ZTSO’da hizmet sürecine ait çıktılara ilişkin uygunsuzlukların tespiti ve uygulanacak kontrol işlemleri, yetki ve
       sorumlulukları da içerecek şekilde Uygun Olmayan Hizmetin Kontrolü prosedüründe (PR 04) tanımlanmıştır.

       8.7.2 Uygun Olmayan Çıktıya İlişkin Dokümante Edilmiş Bilgi

       Uygun  olmayan  çıktının,  hizmet  sunum  sürecinin  hangi  aşamasından  kaynaklandığı  belirlenerek,  yapılan
       tespitler Uygun Olmayan Hizmetin Kontrolü Prosedüründe (PR 04) açıklandığı şekilde kayıt altına alınır.

       Referanslar:

       Uygun Olmayan Hizmetin Kontrolü Prosedüründe (PR 04)
       YGG Raporu (FR 02)
       Proses Kartları (PK 01 – 16)
       Satınalma Talimatına (TL 10)
       Dokümante Edilmiş Bilgiye Yönelik Faaliyetler Prosedürü (PR 01)
       Kalite Hedefleri (PL 01)
       Görev Tanımları (GR 01 – 22)
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37