Page 32 - Zonguldak TSO - Kalite El Kitabı
P. 32
TS EN ISO 9001:2015
Doküman No İlk Yayın Tarihi Revizyon No/Tarihi Sayfa
KEK 01.05.2017 00/00 31/36
8.7 Uygun Olmayan Çıktının Kontrolü
8.7.1 Şartlara Uygun Olmayan Çıktının Tanımlanması ve Kontrol Altında Bulundurulması
ZTSO’da hizmet sürecine ait çıktılara ilişkin uygunsuzlukların tespiti ve uygulanacak kontrol işlemleri, yetki ve
sorumlulukları da içerecek şekilde Uygun Olmayan Hizmetin Kontrolü prosedüründe (PR 04) tanımlanmıştır.
8.7.2 Uygun Olmayan Çıktıya İlişkin Dokümante Edilmiş Bilgi
Uygun olmayan çıktının, hizmet sunum sürecinin hangi aşamasından kaynaklandığı belirlenerek, yapılan
tespitler Uygun Olmayan Hizmetin Kontrolü Prosedüründe (PR 04) açıklandığı şekilde kayıt altına alınır.
Referanslar:
Uygun Olmayan Hizmetin Kontrolü Prosedüründe (PR 04)
YGG Raporu (FR 02)
Proses Kartları (PK 01 – 16)
Satınalma Talimatına (TL 10)
Dokümante Edilmiş Bilgiye Yönelik Faaliyetler Prosedürü (PR 01)
Kalite Hedefleri (PL 01)
Görev Tanımları (GR 01 – 22)