Page 26 - Zonguldak TSO - Kalite El Kitabı
P. 26
TS EN ISO 9001:2015
Doküman No İlk Yayın Tarihi Revizyon No/Tarihi Sayfa
KEK 01.05.2017 00/00 25/36
7.3 Farkındalık
Personelin kalite politikası (PO 01), kalite amaçları, KYS’nin etkinliği ve uygunsuzluk halinde yapılması
gereken müdahaleler konusundaki farkındalıkları, Kalite El Kitabının 7.2 maddesinde belirtilen kriterler
kapsamında, yeterliliklerinin sağlanması ile eşzamanlı olarak güvence altına alınmaktadır.
7.4. İletişim
Kalite politikası (PO 01), kalite hedefleri (PL 01), düzeltici faaliyetler (FR30), performans değerlendirme
sonuçları (FR 26), eğitimler ve diğer idari karar ve uygulamalar hakkında çalışanlar, KYS ile ilgili işlerin
koordinasyonundan sorumlu Kalite Yönetim Temsilcisine ait kurumsal e-posta hesabından gönderilen e-
postalar ile bilgilendirilmektedir.
Hazırlanan ve dokümante edilen KYS uygulamalarıyla ilgili birim içi iletişim, toplantı, raporlar, duyurular,
elektronik haberleşme ve İletişim Formu ( FR 01 ) ile ve İletişim Talimatına (TL 18) göre yapılmaktadır.
İç iletişim yöntemi, iletilecek bilginin önemi ve aciliyeti dikkate alınarak belirlenmektedir.
ZTSO dış iletişim için düzenlemeleri belirlemiş ve uygulamaya geçirmiştir. Dış iletişim; resmi yazışmalar,
kurumsal e-posta hesaplarından yapılan e-posta gönderimleri, doküman dağıtımları, fiziksel ortamlar
kullanılarak veya internet sitesi üzerinden yapılan duyurular, toplantılar, anketler, yazılı ve sözlü öneri, istek ve
şikayet alımları ile KYS internet sitesinde yer alan iletişim formu(FR 01) veya belirlenen e-posta adreslerinden
alınan e-postalar kanalıyla yazılı ve/veya sözlü olarak sağlanmakta ve iletişim sonuçları YGG toplantılarında
(FR 02) değerlendirilmektedir.