Page 37 - Zonguldak TSO - Kalite El Kitabı
P. 37
TS EN ISO 9001:2015
Doküman No İlk Yayın Tarihi Revizyon No/Tarihi Sayfa
KEK 01.05.2017 00/00 36/36
10.3 Sürekli İyileştirme
Sürekli iyileştirme ZTSO Kalite Yönetim Sistemi’nin temelidir. Sürekli iyileştirmeyi de taahhüt eden Kalite
Politikası(PO 01), kalite hedefleri(PL 01), veri analizleri, performansların izlenmesi ve ölçülmesi (FR 26), İç
Tetkikler (FR 28) ve Yönetimin Gözden Geçirmesi ile Kalite Yönetim Sistemi’nin etkinliği sürekli takip
edilerek iyileştirilmektedir. Proseslerde performans göstergesi, Performans Raporu(FR 26) ile takip
edilmektedir. Sürekli iyileştirmelerde bu göstergeler önceliklidir.
Referanslar:
YGG Raporu (FR 02)
Kalite Politikası (PO 01)
DF Takip Formu (FR 31)
Performans Raporu (FR 26)
Kalite Politikası (PO 01)
Kalite Hedefleri Planı (PL 01)
İç Tetkik Soru Formu (FR 28)
Risk ve Fırsatlara Yönelik Faaliyetler Prosedürü (PR 06)
Uygun Olmayan Hizmetin Kontrolü Prosedürü (PR 04)
Uygunsuzluk Bildirim Formu (FR 31)
HAZIRLAYAN ONAYLAYAN
Kalite ve Proje Sorumlusu Genel Sekreter