Page 37 - Zonguldak TSO - Kalite El Kitabı
P. 37

TS EN ISO 9001:2015
                                  Doküman No            İlk Yayın Tarihi    Revizyon No/Tarihi        Sayfa
                                       KEK                01.05.2017               00/00               36/36

       10.3 Sürekli İyileştirme

       Sürekli iyileştirme ZTSO Kalite Yönetim Sistemi’nin temelidir. Sürekli iyileştirmeyi de taahhüt eden Kalite
       Politikası(PO 01), kalite hedefleri(PL 01), veri analizleri, performansların izlenmesi ve ölçülmesi (FR 26), İç
       Tetkikler  (FR  28)  ve  Yönetimin  Gözden  Geçirmesi  ile  Kalite  Yönetim  Sistemi’nin  etkinliği  sürekli  takip
       edilerek  iyileştirilmektedir.  Proseslerde  performans  göstergesi,  Performans  Raporu(FR  26)  ile  takip
       edilmektedir. Sürekli iyileştirmelerde bu göstergeler önceliklidir.

       Referanslar:

       YGG Raporu (FR 02)
       Kalite Politikası (PO 01)
       DF Takip Formu (FR 31)
       Performans Raporu (FR 26)
       Kalite Politikası (PO 01)
       Kalite Hedefleri Planı (PL 01)
       İç Tetkik Soru Formu (FR 28)
       Risk ve Fırsatlara Yönelik Faaliyetler Prosedürü (PR 06)
       Uygun Olmayan Hizmetin Kontrolü Prosedürü (PR 04)
       Uygunsuzluk Bildirim Formu (FR 31)
























                          HAZIRLAYAN                                           ONAYLAYAN

                      Kalite ve Proje Sorumlusu                                Genel Sekreter
   32   33   34   35   36   37