Page 15 - Zonguldak TSO - Kalite El Kitabı
P. 15
TS EN ISO 9001:2015
Doküman No İlk Yayın Tarihi Revizyon No/Tarihi Sayfa
KEK 01.05.2017 00/00 14/36
Üye Memnuniyetinin artması, Şikayetlerin olmaması, B sınıfı oda
olunması, Yıllık İş planı ve 4 Yıllık Stratejik Planda belirlenen
Üst Yönetim hedeflerin eksiksiz gerçekleşmesi. Sürekli Gelişen, Çağdaş Yönetim
Anlayışı ile Yönetilen, Fikirlerine Değer Verilen, Farklılıklar Yaratan,
Marka Haline Gelmiş Lider Bir Oda Olmak Vizyonu çerçevesinde
çalışmak.
İyi Finansal Performans, mevduat hesapları için faiz oranlarının
Bankalar
alınması.
Dış ve İç Bağlam da görülen konular ve ilgili tarafların beklentileri göz önüne alınarak Kuruluşumuzun
Stratejik Planı ve ilgili proseslerini etkileyecek risk ve fırsatların değerlendirme tablosunda tanımlanmıştır.
4.4 Kalite Yönetim Sistemi ve Prosesleri
4.4.1 Kalite Yönetim Sisteminin Kurulması, Uygulanması, Sürekliliğinin Sağlanması ve İyileştirilmesi
Zonguldak Ticaret ve Sanayi Odası, Standardın şartlarına uygun olarak, ihtiyaç duyulan prosesler ve bunların
birbiri ile etkileşimini içeren kalite yönetim sistemini kurmuş, aktif olarak uygulamaya geçirmiş ve sürekliliğini
sağlamış olup, sürekli iyileştirmektedir.
Zonguldak Ticaret ve Sanayi Odası Kalite Yönetim Sistemi; ZTSO organizasyonel büyüklüğü, gerçekleştirilen
proseslerin karmaşıklığı ve personelin yetkinliği göz önüne alınarak aşağıdaki başlıklarda oluşturulmuştur:
- Kalite Politikası,
- Kalite Hedefleri,
- Kalite El Kitabı,
- Dokümante edilmiş prosesler,
- Dokümante edilmiş prosedürler,
- Dokümante edilmiş risk ve fırsatlar,
- Tetkik planları, talimatlar, proses kartları, görev tanımları gibi, etkililiğin ve sürekli iyileştirmenin göstergesi
olan kayıtlar.
ANA PROSESLER ALT PROSESLER
Yönetim Taahhüdü
Üye Odaklılık
Kalite Politikası
YÖNETİM
Üye İlişkileri Politikası
Diğer Politikalar
Planlama
Sorumluluk, Yetki ve İletişim
Yönetimin Gözden Geçirmesi