Page 15 - Zonguldak TSO - Kalite El Kitabı
P. 15

TS EN ISO 9001:2015
                                  Doküman No            İlk Yayın Tarihi    Revizyon No/Tarihi        Sayfa
                                       KEK                01.05.2017               00/00               14/36



                                        Üye  Memnuniyetinin  artması,  Şikayetlerin  olmaması,  B  sınıfı  oda
                                        olunması,  Yıllık  İş  planı  ve  4  Yıllık  Stratejik  Planda  belirlenen
           Üst Yönetim                  hedeflerin  eksiksiz  gerçekleşmesi.  Sürekli  Gelişen,  Çağdaş  Yönetim
                                        Anlayışı  ile  Yönetilen,  Fikirlerine  Değer  Verilen,  Farklılıklar Yaratan,
                                        Marka  Haline  Gelmiş  Lider  Bir  Oda  Olmak  Vizyonu  çerçevesinde
                                        çalışmak.
                                        İyi Finansal Performans, mevduat hesapları için faiz oranlarının
           Bankalar
                                        alınması.

            Dış ve İç Bağlam da görülen konular ve ilgili tarafların beklentileri göz önüne alınarak Kuruluşumuzun
       Stratejik Planı ve ilgili proseslerini etkileyecek risk ve fırsatların değerlendirme tablosunda tanımlanmıştır.

       4.4 Kalite Yönetim Sistemi ve Prosesleri
       4.4.1 Kalite Yönetim Sisteminin Kurulması, Uygulanması, Sürekliliğinin Sağlanması ve İyileştirilmesi

       Zonguldak Ticaret ve Sanayi Odası, Standardın şartlarına uygun olarak, ihtiyaç duyulan prosesler ve bunların
       birbiri ile etkileşimini içeren kalite yönetim sistemini kurmuş, aktif olarak uygulamaya geçirmiş ve sürekliliğini
       sağlamış olup, sürekli iyileştirmektedir.

       Zonguldak Ticaret ve Sanayi Odası Kalite Yönetim Sistemi; ZTSO organizasyonel büyüklüğü, gerçekleştirilen
       proseslerin karmaşıklığı ve personelin yetkinliği göz önüne alınarak aşağıdaki başlıklarda oluşturulmuştur:

       - Kalite Politikası,
       - Kalite Hedefleri,
       - Kalite El Kitabı,
       - Dokümante edilmiş prosesler,
       - Dokümante edilmiş prosedürler,
       - Dokümante edilmiş risk ve fırsatlar,
       - Tetkik planları, talimatlar, proses kartları, görev tanımları gibi, etkililiğin ve sürekli iyileştirmenin göstergesi
       olan kayıtlar.

                    ANA PROSESLER                                     ALT PROSESLER

                                                  Yönetim Taahhüdü

                                                  Üye Odaklılık

                                                  Kalite Politikası
            YÖNETİM
                                                  Üye İlişkileri Politikası

                                                  Diğer Politikalar

                                                  Planlama

                                                  Sorumluluk, Yetki ve İletişim

                                                  Yönetimin Gözden Geçirmesi
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20