Page 12 - Zonguldak TSO - Kalite El Kitabı
P. 12

TS EN ISO 9001:2015
                                  Doküman No            İlk Yayın Tarihi    Revizyon No/Tarihi        Sayfa
                                       KEK                01.05.2017               00/00               11/36

                                        Tedarikçiler:

                                        1. Tedarikçilerin Güvenilirliği

                                        2. Çalışan tedarikçilerin varlıklarını sürdürebilmeleri

                                        3. Yeni tedarikçiler

                                        4. Basın

                                        Değerler:
                                        1. ZTSO İç Yönergesi

                                        2. ZTSO Harcırah Yönergesi

                                        3. ZTSO Burs Yönergesi

                                        4. ZTSO Hizmet Standartları Tablosu

                                        5. Misyon

                                        6. Vizyon

                                        7. Kalite Politikası
                                        8. Haberleşme Politikası

                                        9. İnsan Kaynakları Politikası

                                        10. Mali Politika

                                        11. Üye İlişkileri Politikası

                 5.b  İç Bağlam         12. İletişim Politikası

                                        13. Bilgi Güvenliği Politikası

                                        Kurum Kültürü:

                                        Kalite  sistemini  benimsemiş,  sürekli  gelişmeyi  hedefleyen,  üyeleri,
                                        çalışanları  ve  çevresindekilerin  tavsiyelerini  eleştirilerini  ve  isteklerini
                                        değerlendirerek  karar  alan,  mevzuat  ve  yönetmeliklere  uygun  şekilde;
                                        ilkelerine,  taahhütlerine,  çalışma  prensiplerine  sadık  olan,    meslek
                                        etiğini ve taahhüdünü koruyan, üyelerine ve içinde bulunduğu topluma
                                        karşı sorumluluk sahibi bir kurum olmak.

                                        Bilgi Birikimi:

                                        1.Faaliyetlerden,  standartlardan,  yayınlardan  elde  edilen/kazanılan
                                        güvenilir doğru bilgi
                                        2. Ülke Raporları

                                        3. Sektör Raporları

                                        4. Her yıl hazırlanan Faaliyet Raporu
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17