Page 13 - Zonguldak TSO - Kalite El Kitabı
P. 13

TS EN ISO 9001:2015
                                  Doküman No            İlk Yayın Tarihi    Revizyon No/Tarihi        Sayfa
                                       KEK                01.05.2017               00/00               12/36

                                        5. Stratejik Plan

                                        6. ZTSO yıllık hazırlanan dergisi

                                        7. 10 yıl ve üzeri çalışan uzman personellerin varlığı

                                        8. ZTSO Kütüphanesi

                                        9. Diğer yayınlar

                                        Kuruluşun Performansı:
                                        1. ZTSO Personel Performans Yönetim Sistemi

                                        2. Kaynakların Kullanımı

                                        3. B Sınıfı Oda olması

                                        4. Hedeflerini Gerçekleştirme Oranı

                                        5. Üye (iç-dış) Memnuniyet Oranı

                                        6. Bölgenin en büyük Ticaret ve Sanayi Odası olması

                                        7. Hizmet Binası
                                        8. Ücretsiz eğitim ve danışmanlıklar

                                        9. Üyeler için indirim sağlanan kurumlar


                   İlgili Taraf                                 İhtiyaç ve Beklentiler

                                        1. KYS ve yasal mevzuatlar çerçevesinde, objektif ve tarafsız olarak,
                                        şeffaflık ve gizlilik ilkelerine bağlı, üye odaklı yönetim anlayışı.

                                        2. Lobicilik faaliyetleri

                                        3. Üye talepleri doğrultusunda ücretsiz eğitimler

                                        4. Üye şikâyet, talep ve sorunları ön yargısız ve adil bir şekilde
                                        değerlendirmek

           Üyelerimiz                   5. Hatasız, hızlı ve güler yüzlü hizmet

                                        6. Üyeleri yurt içi ve yurt dışı yatırımlar  için  teşvik

                                        7. Üyelerden gelen sorunlara nitelikli personeli, idarecileri ve
                                        danışmanları ile birlikte uygulanabilir çözüm önerileri bulup,
                                        uygulayarak, Üyelerin memnuniyetini en üst düzeyde sağlamak.
                                        8. Yapılan faaliyetler hakkında bilgilendirmeler

                                        9. Odamız çalışanları veya üst yönetim tarafından ziyaret edilmeleri.


           Odamız Çalışanları           İyi bir çalışma ortamı, İş Güvenliği, sağlık-emniyet, eğitim, takdir
                                        edilme, ödüllendirilme, görev tanımlarının belirlenmesi, tatmin edici
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18