Page 13 - Zonguldak TSO - Kalite El Kitabı
P. 13
TS EN ISO 9001:2015
Doküman No İlk Yayın Tarihi Revizyon No/Tarihi Sayfa
KEK 01.05.2017 00/00 12/36
5. Stratejik Plan
6. ZTSO yıllık hazırlanan dergisi
7. 10 yıl ve üzeri çalışan uzman personellerin varlığı
8. ZTSO Kütüphanesi
9. Diğer yayınlar
Kuruluşun Performansı:
1. ZTSO Personel Performans Yönetim Sistemi
2. Kaynakların Kullanımı
3. B Sınıfı Oda olması
4. Hedeflerini Gerçekleştirme Oranı
5. Üye (iç-dış) Memnuniyet Oranı
6. Bölgenin en büyük Ticaret ve Sanayi Odası olması
7. Hizmet Binası
8. Ücretsiz eğitim ve danışmanlıklar
9. Üyeler için indirim sağlanan kurumlar
İlgili Taraf İhtiyaç ve Beklentiler
1. KYS ve yasal mevzuatlar çerçevesinde, objektif ve tarafsız olarak,
şeffaflık ve gizlilik ilkelerine bağlı, üye odaklı yönetim anlayışı.
2. Lobicilik faaliyetleri
3. Üye talepleri doğrultusunda ücretsiz eğitimler
4. Üye şikâyet, talep ve sorunları ön yargısız ve adil bir şekilde
değerlendirmek
Üyelerimiz 5. Hatasız, hızlı ve güler yüzlü hizmet
6. Üyeleri yurt içi ve yurt dışı yatırımlar için teşvik
7. Üyelerden gelen sorunlara nitelikli personeli, idarecileri ve
danışmanları ile birlikte uygulanabilir çözüm önerileri bulup,
uygulayarak, Üyelerin memnuniyetini en üst düzeyde sağlamak.
8. Yapılan faaliyetler hakkında bilgilendirmeler
9. Odamız çalışanları veya üst yönetim tarafından ziyaret edilmeleri.
Odamız Çalışanları İyi bir çalışma ortamı, İş Güvenliği, sağlık-emniyet, eğitim, takdir
edilme, ödüllendirilme, görev tanımlarının belirlenmesi, tatmin edici