Page 18 - Zonguldak TSO - Kalite El Kitabı
P. 18

TS EN ISO 9001:2015
                                  Doküman No            İlk Yayın Tarihi    Revizyon No/Tarihi        Sayfa
                                       KEK                01.05.2017               00/00               17/36





                                      PROSESLERİN ETKİLEŞİMİ TABLOSU



                             Taahhüt, Üye Odaklılık, Politikalar, Planlama, Sorumluluk Yetki ve İletişim,
                                         Yönetimin Gözden Geçirmesi, Kaynak Yönetimi.


                                                          Yönetim



                                                 Hizmet Gerçekleştirme




                                              1.Ticaret Sicil

                                              2.Oda Sicil

                                              3.Basın Yayın Halkla İlişkiler

                                 Girdi        4.Kapasite Raporu                    Çıktı

                              Üye Şartları
                                              5.K Belgesi                                  Üye Memnuniyeti


                                               6. Proje


                                                7. Tır ve Karayolu Hizmeti





                                           İzleme, Ölçme, Analiz, İyileştirme Prosesleri


                            Üye Memnuniyeti, Personel Memnuniyeti, İç Tetkik, Proseslerin İzlenmesi ve
                           Ölçülmesi, Hizmetin İzlenmesi ve Ölçülmesi, Uygun Olmayan Hizmetin Kontrolü,
                                               Sürekli İyileştirme, Düzeltici Faaliyet
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23