Page 6 - Zonguldak TSO - Kalite El Kitabı
P. 6

TS EN ISO 9001:2015
                                  Doküman No            İlk Yayın Tarihi    Revizyon No/Tarihi        Sayfa
                                       KEK                01.05.2017               00/00               5/36

       GİRİŞ

       Kalite  Yönetim  Sistemimizin  temel  dokümanı  olan  Zonguldak  Ticaret  ve  Sanayi  Odası  Kalite  El  Kitabı,
       Yönetim  tarafından  hazırlanmıştır.  Kalite  El  Kitabı,  TS  EN  ISO  9001  Kalite  Yönetim  Sistem  standardında
       belirtilen maddelerden uygulanabilir olanlarına karşılık gelen birincil ve ikincil mevzuat şartlarına uygun Kalite
       Yönetim Sisteminin kapsamını, uygulanabilir olmayan maddelerini, Kuruluşun (Birimimizin) Bağlamını, Risk
       ve Fırsatlarını, Kalite Politikasını ( PO 01), Organizasyon Şemasını (ŞE 01), Görev, Yetki ve Sorumluluklarını,
       Proseslerini ve bunların aralarındaki etkileşimleri, dokümante edilmiş bilgileri ve bunlara yapılan atıfları genel
       hatlarıyla anlatmak amacıyla hazırlanan dokümandır.

       ÖNSÖZ

       Bu  "Kalite  El  Kitabı"nda  Zonguldak  Ticaret  ve  Sanayi  Odası  görevleri  ve  hizmet  anlayışı  çerçevesinde,
       uluslararası bir standart olan TS EN ISO 9001 standartlarına uygun seviyede kurmuş olduğu Kalite Yönetim
       Sistemi ve söz konusu standardın her maddesindeki uygulamaları açıklanmaktadır.

       Kalite  El  Kitabımız,  Zonguldak  Ticaret  ve  Sanayi  Odası  Kalite  Yönetim  Sisteminin  etkili  olmasını  ve
       verdiğimiz  hizmetlerin  ilgili  tarafların  gereksinim  ve  beklentilerini  karşılamasını  teminen,  organizasyon
       yapımız  içinde  hizmetin  sunulması  ile  ilgili  süreçleri,  kontrol  faaliyetlerini,  risk  ve  fırsatları  ve  dokümante
       edilmiş  bilgileri  açık  ve  anlaşılabilir  şekilde  aktarmak  üzere,  çalışanlarımızın  özverili  katkıları  ile
       hazırlanmıştır.

       TAAHHÜTNAME

       Zonguldak  Ticaret  ve  Sanayi  Odası  Kalite  Yönetim  Sistemi'nin  (KYS)  geliştirilmesi,  uygulanması  ve
       iyileştirilmesini  teminen,  verdiğimiz  hizmetin  gereksinim  ve  beklentileri  tam  olarak  karşılamasına  yönelik
       olarak TS EN ISO 9001 Standardına uygun iş ve süreçlerde risk temelli proses yaklaşımının esas alındığını,
       'Kalite  Politikasının'  oluşturulduğunu,  kalite  politikamızın  yaşatılabilmesi  amacıyla  kalite  hedeflerinin
       belirlendiğini,  yılda  en  az bir kere Yönetimin  Gözden  Geçirme  Toplantısı'nın  (YGG)(FR 02)  yapıldığını ve
       KYS’yi uygulamak için gerekli olan kaynakların tespit edilip sağlandığını taahhüt ederim.
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11