Page 4 - Zonguldak TSO - Kalite El Kitabı
P. 4

TS EN ISO 9001:2015
                                  Doküman No            İlk Yayın Tarihi    Revizyon No/Tarihi        Sayfa
                                       KEK                01.05.2017               00/00               3/36

       7. DESTEK ............................................................................................................................................................ 9
       7.1 Kaynaklar ........................................................................................................................................................ 9
       7.1.1 Genel ............................................................................................................................................................ 9
       7.1.2 Kişiler ........................................................................................................................................................... 9
       7.1.3 Altyapı .......................................................................................................................................................... 9
       7.1.4 Proseslerin İşletimi İçin Çevre ..................................................................................................................... 9
       7.1.5 Kaynakların İzlenmesi ve Ölçümü ............................................................................................................... 9
       7.1.6 Kurumsal Bilgi ............................................................................................................................................. 9
       7.2 Yeterlilik .......................................................................................................................................................... 9
       7.3 Farkındalık ..................................................................................................................................................... 10
       7.4. İletişim ...........................................................................................................................................................10
       7.5 Dokümante Edilmiş Bilgi ...............................................................................................................................10
       7.5.1 Genel .......................................................................................................................................................... 10
       7.5.2 Oluşturma ve Güncelleme .......................................................................................................................... 10
       7.5.3 Dokümante Edilmiş Bilginin Kontrolü ...................................................................................................... 11
       7.5.3.1 Dokümante Edilmiş Bilginin Kontrolünün Güvence Altına Alınması ................................................... 11
       7.5.3.2 Dokümante Edilmiş Bilginin Kontrolü İçin Yürütülecek Faaliyetler ..................................................... 11

       8. OPERASYON ................................................................................................................................................. 12
       8.1 Operasyonel Planlama ve Kontrol ................................................................................................................. 12
       8.2 Ürün ve Hizmetler İçin Şartlar ...................................................................................................................... 12
       8.2.1 Müşteri ile İletişim ..................................................................................................................................... 12
       8.2.2 Ürün ve Hizmetler İçin Şartların Tayin Edilmesi ....................................................................................... 12
       8.2.3 Ürün ve Hizmetler İçin Şartların Gözden Geçirilmesi ............................................................................... 12
       8.2.3.1 Ürün ve Hizmetler İçin Şartların Karşılanabilme Yeteneğinin Güvence Altına Alınması…………….. 12
       8.2.3.2 Sunulan Ürün ve Hizmetler ile İlgili Dokümante Edilmiş Bilginin Muhafazası .................................... 12
       8.2.4 Ürün ve Hizmetler İçin Şartların Değişmesi .............................................................................................. 12
       8.3 Ürün ve Hizmetlerin Tasarımı ve Geliştirilmesi ........................................................................................... 12
       8.4 Dışarıdan Tedarik Edilen Proses, Ürün ve Hizmetlerin Kontrolü ..................................................................13
       8.4.1 Genel .......................................................................................................................................................... 13
       8.4.2 Kontrolün Tipi ve Boyutu .......................................................................................................................... 13
       8.4.3 Dış Tedarikçi İçin Bilgi .............................................................................................................................. 13
       8.5 Üretim ve Hizmetin Sunumu ......................................................................................................................... 13

       8.5.1 Üretim ve Hizmet Sunumunun Kontrolü ................................................................................................... 13
       8.5.2 Tanımlama ve İzlenebilirlik ....................................................................................................................... 13

       8.5.3 Müşteri veya Dış Tedarikçiye Ait Mülkiyet ............................................................................................... 13
       8.5.4 Muhafaza .................................................................................................................................................... 14
       8.5.5 Teslimat Sonrası Faaliyetler ....................................................................................................................... 14
       8.5.6 Değişikliklerin Kontrolü ............................................................................................................................. 14

       8.6 Ürün ve Hizmet Sunumu ............................................................................................................................... 14
       8.7 Uygun Olmayan Çıktının Kontrolü ................................................................................................................14
       8.7.1 Şartlara Uygun Olmayan Çıktının Tanımlanması ve Kontrol Altında Bulundurulması ............................ 14
       8.7.2 Uygun Olmayan Çıktıya İlişkin Dokümante Edilmiş Bilgi ........................................................................14
   1   2   3   4   5   6   7   8   9