Page 5 - Zonguldak TSO - Kalite El Kitabı
P. 5
TS EN ISO 9001:2015
Doküman No İlk Yayın Tarihi Revizyon No/Tarihi Sayfa
KEK 01.05.2017 00/00 4/36
9. PERFORMANS DEĞERLENDİRME ............................................................................................................15
9.1 İzleme, Ölçme, Analiz ve Değerlendirme ......................................................................................................15
9.1.1 Genel .......................................................................................................................................................... 15
9.1.2 Müşteri Memnuniyeti.................................................................................................................................. 15
9.1.3 Analiz ve Değerlendirme ............................................................................................................................ 15
9.2 İç Tetkik ........................................................................................................................................................ 15
9.2.1 İç Tetkiklerle Uygunluğu Tespit Edilen Unsurlar ...................................................................................... 15
9.2.2 İç Tetkik Kriterleri, Kapsamı ve Yöntemi ...................................................................................................15
9.3 Yönetimin Gözden Geçirmesi ....................................................................................................................... 16
9.3.1 Genel .......................................................................................................................................................... 16
9.3.2 Yönetimin Gözden Geçirmesi Girdileri ......................................................................................................16
9.3.3 Yönetimin Gözden Geçirmesi Çıktıları ...................................................................................................... 16
10. İYİLEŞTİRME ...............................................................................................................................................17
10.1 Genel ........................................................................................................................................................... 17
10.2 Uygunsuzluk ve Düzeltici Faaliyet ............................................................................................................. 17
10.2.1 Uygunsuzluk Halinde Yapılacak Faaliyetler ............................................................................................ 17
10.2.2 Uygunsuzlukların ve Düzeltici Faaliyetlerin Sonuçlarının Dokümante Edilmiş Bilgi Olarak
Muhafazası………………………………………………………………………………………………………17
10.3 Sürekli İyileştirme ........................................................................................................................................…17