Page 5 - Zonguldak TSO - Kalite El Kitabı
P. 5

TS EN ISO 9001:2015
                                  Doküman No            İlk Yayın Tarihi    Revizyon No/Tarihi        Sayfa
                                       KEK                01.05.2017               00/00               4/36

       9. PERFORMANS DEĞERLENDİRME ............................................................................................................15
       9.1 İzleme, Ölçme, Analiz ve Değerlendirme ......................................................................................................15
       9.1.1 Genel .......................................................................................................................................................... 15
       9.1.2 Müşteri Memnuniyeti.................................................................................................................................. 15
       9.1.3 Analiz ve Değerlendirme ............................................................................................................................ 15
       9.2 İç Tetkik ........................................................................................................................................................ 15
       9.2.1 İç Tetkiklerle Uygunluğu Tespit Edilen Unsurlar ...................................................................................... 15
       9.2.2 İç Tetkik Kriterleri, Kapsamı ve Yöntemi ...................................................................................................15
       9.3 Yönetimin Gözden Geçirmesi ....................................................................................................................... 16

       9.3.1 Genel .......................................................................................................................................................... 16
       9.3.2 Yönetimin Gözden Geçirmesi Girdileri ......................................................................................................16
       9.3.3 Yönetimin Gözden Geçirmesi Çıktıları ...................................................................................................... 16


       10. İYİLEŞTİRME ...............................................................................................................................................17
       10.1 Genel ........................................................................................................................................................... 17
       10.2 Uygunsuzluk ve Düzeltici Faaliyet ............................................................................................................. 17
       10.2.1 Uygunsuzluk Halinde Yapılacak Faaliyetler ............................................................................................ 17
       10.2.2 Uygunsuzlukların ve Düzeltici Faaliyetlerin Sonuçlarının Dokümante Edilmiş Bilgi Olarak
       Muhafazası………………………………………………………………………………………………………17
       10.3 Sürekli İyileştirme ........................................................................................................................................…17
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10