Page 3 - Zonguldak TSO - Kalite El Kitabı
P. 3
TS EN ISO 9001:2015
Doküman No İlk Yayın Tarihi Revizyon No/Tarihi Sayfa
KEK 01.05.2017 00/00 2/36
İÇİNDEKİLER
GİRİŞ ..................................................................................................................................................................... 1
ÖNSÖZ .................................................................................................................................................................. 1
TAAHHÜTNAME .................................................................................................................................................1
TANIMLAR, KISALTMALAR, ATIF YAPILAN STANDARTLAR ve DOKÜMANLAR ............................2
KAPSAM .............................................................................................................................................................. 2
UYGULANABİLİR OLMAYAN MADDELER .................................................................................................2
FİRMA TANITIMI ................................................................................................................................................2
MİSYONUMUZ ................................................................................................................................................... 3
VİZYONUMUZ .................................................................................................................................................... 3
KALİTE POLİTİKAMIZ ...................................................................................................................................... 3
ORGANİZASYON ŞEMASI ............................................................................................................................... 3
4. KURULUŞUN BAĞLAMI ............................................................................................................................... 4
4.1 Kuruluş ve Bağlamının Anlaşılması ................................................................................................................ 4
4.2 İlgili Tarafların İhtiyaç ve Beklentilerinin Anlaşılması .................................................................................. 4
4.3 Kalite Yönetim Sisteminin Kapsamının Belirlenmesi .................................................................................... 4
4.4 Kalite Yönetim Sistemi ve Prosesleri .............................................................................................................. 5
4.4.1 Kalite Yönetim Sisteminin Kurulması, Uygulanması, Sürekliliğinin Sağlanması ve İyileştirilmesi …….. 5
4.4.2 Proseslerin Uygulanmasında Dokümante Edilmiş Bilgi .............................................................................. 5
5. LİDERLİK ......................................................................................................................................................... 6
5.1 Liderlik ve Taahhüt ......................................................................................................................................... 6
5.2 Müşteri Odağı .................................................................................................................................................. 6
5.2 Kalite Politikası ............................................................................................................................................... 6
5.2.1 Kalite Politikasının Oluşturulması ............................................................................................................... 6
5.2.2 Kalite Politikasının Duyurulması ................................................................................................................. 6
5.3 Kurumsal Görev, Yetki ve Sorumluluklar ...................................................................................................... 6
6. PLANLAMA ..................................................................................................................................................... 8
6.1 Risk ve Fırsatları Belirleme Faaliyetleri ......................................................................................................... 8
6.1.1 Risk ve Fırsatların Belirlenmesinde Esas Alınacak Unsurlar …................................................................... 8
6.1.2 Risk ve Fırsatların Belirlenmesi ................................................................................................................... 8
6.2 Kalite Amaçları ve Bunlara Erişmek İçin Planlama ........................................................................................ 8
6.2.1 Kalite Hedef ve Amaçlarının Oluşturulması ................................................................................................ 8
6.2.2 Kalite Amaçlarına Ulaşmak İçin Planlama Yapılması ................................................................................. 8
6.3 Değişikliklerin Planlanması ............................................................................................................................ 8