Page 3 - Zonguldak TSO - Kalite El Kitabı
P. 3

TS EN ISO 9001:2015
                                  Doküman No            İlk Yayın Tarihi    Revizyon No/Tarihi        Sayfa
                                       KEK                01.05.2017               00/00               2/36

       İÇİNDEKİLER

       GİRİŞ ..................................................................................................................................................................... 1
       ÖNSÖZ .................................................................................................................................................................. 1
       TAAHHÜTNAME .................................................................................................................................................1
       TANIMLAR, KISALTMALAR, ATIF YAPILAN STANDARTLAR ve DOKÜMANLAR ............................2
       KAPSAM .............................................................................................................................................................. 2
       UYGULANABİLİR OLMAYAN MADDELER .................................................................................................2
       FİRMA TANITIMI ................................................................................................................................................2
       MİSYONUMUZ ................................................................................................................................................... 3
       VİZYONUMUZ .................................................................................................................................................... 3
       KALİTE POLİTİKAMIZ ...................................................................................................................................... 3
       ORGANİZASYON ŞEMASI ............................................................................................................................... 3

       4. KURULUŞUN BAĞLAMI ............................................................................................................................... 4
       4.1 Kuruluş ve Bağlamının Anlaşılması ................................................................................................................ 4
       4.2 İlgili Tarafların İhtiyaç ve Beklentilerinin Anlaşılması .................................................................................. 4
       4.3 Kalite Yönetim Sisteminin Kapsamının Belirlenmesi .................................................................................... 4
       4.4 Kalite Yönetim Sistemi ve Prosesleri .............................................................................................................. 5
       4.4.1 Kalite Yönetim Sisteminin Kurulması, Uygulanması, Sürekliliğinin Sağlanması ve İyileştirilmesi …….. 5
       4.4.2 Proseslerin Uygulanmasında Dokümante Edilmiş Bilgi .............................................................................. 5

       5. LİDERLİK ......................................................................................................................................................... 6
       5.1 Liderlik ve Taahhüt ......................................................................................................................................... 6
       5.2 Müşteri Odağı .................................................................................................................................................. 6
       5.2 Kalite Politikası ............................................................................................................................................... 6
       5.2.1 Kalite Politikasının Oluşturulması ............................................................................................................... 6
       5.2.2 Kalite Politikasının Duyurulması ................................................................................................................. 6
       5.3 Kurumsal Görev, Yetki ve Sorumluluklar ...................................................................................................... 6

       6. PLANLAMA ..................................................................................................................................................... 8
       6.1 Risk ve Fırsatları Belirleme Faaliyetleri ......................................................................................................... 8
       6.1.1 Risk ve Fırsatların Belirlenmesinde Esas Alınacak Unsurlar …................................................................... 8
       6.1.2 Risk ve Fırsatların Belirlenmesi ................................................................................................................... 8
       6.2 Kalite Amaçları ve Bunlara Erişmek İçin Planlama ........................................................................................ 8
       6.2.1 Kalite Hedef ve Amaçlarının Oluşturulması ................................................................................................ 8
       6.2.2 Kalite Amaçlarına Ulaşmak İçin Planlama Yapılması ................................................................................. 8
       6.3 Değişikliklerin Planlanması ............................................................................................................................ 8
   1   2   3   4   5   6   7   8